I BBS’ bestyrelse er vi på jagt efter et nyt bestyrelsesmedlem, som kan supplere os med evner inden for administration og økonomi. Det vil styrke vores arbejde – og frisætte os til at blive stærkere på andre områder. Vores vedtægter giver os mulighed for at udvide bestyrelsen og vælge et ekstra bestyrelsesmedlem, når vi mødes til årsmøde på Solgaarden den 4. marts, så du tager ikke pladsen fra en anden.
Opgaven
Opgaverne knytter sig til rollen som kasserer. De kan tilpasses efter dine ønsker men vil som udgangspunkt indeholde følgende:
Opgaverne er generelt overskuelige - ikke mindst pga. vores samarbejde med Dansk Missionsråd, som står for en stor del af gave- og medlemsadministrationen. Foruden interne overførsler er der typisk max. 50 bilag årligt. Dansk Missionsråds sekretariat varetager også relationen til SKAT, herunder indberetninger mv.
Området er i dag generelt i god gænge, og du vil få en god og fyldestgørende opgaveoverdragelse.
Bliv en del af et godt arbejdsfællesskab!
Som kasserer i BBS bliver du en del af vores arbejdsfællesskab i bestyrelsen. Vi prioriterer fællesskabet med hinanden højt, spiser sammen når vi mødes (ca. 6 gange årligt) og har det godt med hinanden. Det er også vigtigt for os at være et bønsfællesskab – og sammen bære vores venner i Rumænien og BBS’ sag frem for Gud. Samtidig er engagementet højt, og vi kommer ud over stepperne, når vi tager fat på dagsordenen.
Lad os høre fra dig!
Har vi tændt en gnist i dig? Så tag fat i BBS-formand Lars Rasmussen på tlf. Tlf. 26 11 46 11 eller e-mail: l.p.ras@mail.tele.dk. Hvis du vil høre mere om opgaven, kan du kontakte Bruno Langdahl, som varetager kassererrollen i dag, på tlf. 30 38 23 18 eller e-mail: brunol@brunol.dk.
Du kan læse mere om BBS på www.bbsnet.dk.